Årsmöte 2022

Vidfamne under segel

På denna sida kommer vi löpande att lägga upp och uppdatera mötesdokument inför SVS Årsmöte 2022.

Tid och Plats

Årsmötet kommer äga rum söndag 2022-03-20 kl 12:00. Vi kommer mötas fysiskt, i samma lokal som vi brukar vara i: Klubb Maritim, Kajutan på Sockerbruket 17, Göteborg. Vi kommer försöka erbjuda möjlighet att delta digitalt också, men man får då vara beredd på att det kan vara en sämre upplevelse och svårare att höra diskussioner och begära ordet. Instruktioner för att delta digitalt kommer läggas upp på denna sida strax innan mötet.

Lunch och kaffe serveras till den som anmäler närvaro till kontakt@vidfamne.se
Vegetariskt alternativ ordnar vi till den som anmäler det.

Skicka in motioner till kontakt@vidfamne.se senast söndag 2022-03-13.

Om du vill kandidera till styrelsen, valberedningen eller som revisor, så ber vi dig att så snart som möjligt höra av dig till kontakt@vidfamne.se . Hör gärna av dig även om du bara överväger saken men inte har bestämt dig. Vi ber om detta för att vi ska kunna förbereda mötet så att det flyter på så smidigt som möjligt. Bland annat skall en ny styrelseordförande väljas.

Instruktioner för att ansluta till Zoom

Öppna denna länken. OM du redan har Zoom installerat på din dator, tryck då på ”Launch meeting”. Om du INTE har Zoom installerat, tryck på ”Join from your browser”. Fyll i lösenordet/passcode (919477) om frågan om lösenord kommer upp.

Meeting ID: 857 1831 6012
Passcode: 919477